Aukro s.r.o.
Společnost Aukro každým rokem rozšiřuje portfolio svých služeb. Na jaře 2008 byl spuštěn motoristický inzertní server Otomoto.cz, v tomtéž roce odstartovala spolupráce s nákupním rádcem Heureka.cz. V loňském roce rozšířily portfolio Aukra servisy Bezrealitky, Hotel, Spa a Turistik.
Jsme největší obchodní platformou na českém internetu a lídrem v elektronickém obchodování.
V současné době představujeme komunitu bezmála 1,7 milionu uživatelů.
V roce 2008 se prostřednictvím Aukro.cz prodalo 5,6 mln. položek, v loňském roce se na Aukru zobchodoval už více než dvojnásobný počet předmětů.
Měsíčně proběhne průměrně více než milion úspěšných transakcí.
Společnost k 1. 4. 2010 zaměstnává 84 lidí.
Aukro.cz představuje fenomén současného online obchodování.
K prioritám vývoje služeb patří bezpečnost, rychlost a jednoduchost obchodování.
Ačkoliv Aukro není klasickým internetovým obchodem, získalo v anketě Křišťálová lupa 2008 prvenství v kategorii eshop. V loňském roce v této anketě Aukro uspělo znovu, tentokrát prvním místem v kategorii Internetové obchodování.
Strategie
Naše strategie jsou konsistentní s vizí a strategií celého holdingu. Chceme našim uživatelům nabídnout komplexní služby a jejich prostřednictvím i nejrozsáhlejší nabídku zboží na internetu. Nejširší veřejnosti i firmám zajišťujeme přístup ke stále rostoucímu trhu v oblasti online obchodování.
Naše platforma umožňuje nákup a prodej zboží nebo služeb formou aukce i za pevnou cenu. Na potřeby neustále se rozvíjejícího odvětví reagujeme vytvářením nových nástrojů, které usnadňují bezpečný, rychlý a jednoduchý nákup a prodej. Denně se prostřednictvím Aukra prodá zhruba 35 tisíc položek v celkové ceně kolem 14 mln. Kč.
O naše uživatele pečují zkušení a odborně školení administrátoři ze zákaznického servisu, který poskytuje rady 7 dní v týdnu. Kolegové z oddělení zákaznického servisu zodpověděli prostřednictvím e-mailů v letošním roce více než 150 tisíc dotazů.